TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Københavns Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 30-03-2021

Arbejdsleder med erfaring inden for grønne områder til Nytteindsatsen i Jobcenter København

Jobcenter København varetager en del af Københavns Kommunes nytteindsats, hvor ledige borgere er i nytteaktivering inden for grønne områder og naturpleje.

Nytteindsatsens arbejdsopgaver varetages i samarbejde med kommunes andre forvaltninger og den centrale arbejdsopgave er arbejdet med rydning af invasive arter blandt andet på Amager Fælled og Vestvolden.

I jobbet som arbejdsleder er du praktisk arbejdende holdleder for ledige borgere.

Du er ansvarlig for faglig korrekt håndtering af de arbejdsopgaver, som løses i nytteindsatsen og for at skabe en god arbejdsdag for de ledige, som er tilknyttet pladsen.

Som arbejdsleder har du ansvar for arbejdsmiljø og sikkerhed, herunder grundig instruktion i brug af det udstyr, som benyttes til opgaven.

Det er vigtigt, at du er stærk i tilrettelægning af det praktiske arbejde og kan lede løsningen af konkrete arbejdsopgaver, men samtidig er der vigtigt, at du taler job og motiverer borgerne til at søge videre.

Jobcenter København har fokus på at få ledige i job/uddannelse og i virksomhedsplaceringer og arbejder med formidling af borgere. Derfor skal du, som arbejdsleder, i tæt samarbejde med vores jobkonsulenter og vejledere være indstillet på at arbejde med formidling af Nytteindsatsen borgere til konkrete stillinger. I den sammenhæng dokumenterer vi skriftligt borgernes progression i fagsystem.

Vi er en dynamisk arbejdsplads, som hele tiden er i udvikling, og vi søger derfor en kollega, som er interesseret i personlig udvikling og er fleksibel i forhold til opgaveløsningen.

Du vil som nyansat blive oplært i relevante IT-systemer og skal gennemføre internt uddannelsesforløb – BIF-uddannelsen – en kompetencegivende uddannelse indenfor beskæftigelse (ECTS-givende).

Som medarbejder har du har en professionel tilgang til opgaveløsningen og er i stand til at skabe kontakt til mennesker på en ligeværdig og respektfuld måde.

Vi forestiller os, at du har følgende faglige og personlige egenskaber

  • En håndværksmæssig uddannelse og gerne undervisningserfaring
  • Erfaring med arbejde med grønne områder
  • Kan formidle arbejdsopgaver til ledige med forskellig baggrund
  • Kan tilrettelægge, lede og fordele de praktiske opgaver, der relaterer sig til nytteindsatsen
  • Kan sikre overholdelse af sikkerhedsanvisninger og et godt og trygt arbejdsmiljø
  • Har skriftlighed og kan begå sig i IT-systemer
  • Kørekort
Arbejdspladsen du bliver en del af
Vi har et attraktivt arbejdsmiljø præget af høj faglighed og en uformel omgangstone, og vi lægger vægt på god trivsel i hverdagen. Vi sørger for relevant oplæring samt løbende sparring og udvikling gennem daglig dialog og MUS-samtaler.

Du får mulighed for indflydelse på dine egen hverdag, som du naturligvis også selv har et ansvar for. Du bliver en del af et skarpt profileret jobcenter, hvor jobeffekt og borger- og virksomhedstilfredshed er centrale værdier. Vi har fleksibel arbejdstid, frokost- og massageordning.

Som arbejdsleder vil du arbejde fra en af vores tre lokationer på Amager Fælled, i Valbyparken eller på Vestvolden.

Vores administration bor i Valby (Gammel Køge Landevej) sammen med fem andre job- og beskæftigelsescentre fra København.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og 3F indenfor beskæftigelsesområdet i Københavns Kommune efter principperne om Ny Løn.

Der er tale om en ordinær ansættelse. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Tiltrædelse efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan rettes til afdelingschef Ane Lydholm på 2295 2824.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 13. april 2021
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 15.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf:
22952824
Kontaktperson
 
Tlf:
22952824
Adresse:
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
30-03-2021
Udløber:
13-04-2021
Kviknummer:
LJA-81897593
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (byggeri)
Beliggenhed
Lignende job
Jørgen Friis Poulsen a/s
Herning, Vestjylland