TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Gem annonce

Region Hovedstaden

|
Nordsjælland
|
Indrykket 28-10-2021

Asset Manager til planlagt vedligehold

Vi søger en udadvendt og struktureret specialist med teknisk indsigt til at styrke vores arbejde med planlagt vedligehold i Center for Ejendomme.

Kan du samarbejde med ledere og teknikere?

Har du styr på planlagt vedligehold af tekniske anlæg og installationer?

Kan du understøtte den daglige drift med data og processer?

Så er du måske en af vores nye specialister på vedligeholdelsesområdet.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.
Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.

I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv.
Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Du får en afvekslende hverdag med både drifts- og udviklingsopgaver på forskellige lokationer på tværs af regionen.

Sammen med vores øvrige Asset Managers vil du indgå i en tværgående projektgruppe, som har ansvar for den videre udrulning af planlagt vedligehold i vores FM-system (DaluxFM) og vores fælles standarder og retningslinjer for planlagt vedligehold.

Dertil kommer de mange forskelligartede opgaver du vil skulle bidrage med som lokal Asset Manager for Drift og Teknik på Amager og Hvidovre Hospitaler samt dele af psykiatrien.

Da stillingen er nyoprettet og CEJ er en forholdsvis ny organisation, vil du få god mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet.

Dine primære ansvarsområder vil være at:

  • drive den lokale systemunderstøttelsen af planlagt vedligehold i vores FM-system, herunder udbygge og vedligeholde data om aktiviteter og bygningsdele
  • modtage D&V materiale fra nybyggerier
  • sikre en god økonomisk og teknisk balance imellem serviceniveauer og intervaller
  • samarbejde med fagledere, specialister og håndværkere om at sikre høje oppetider på de vigtigste forsyningsanlæg
  • bistå kolleger med at organisere planlagt vedligehold
  • bidrage i den tværgående projektgruppe om planlagt vedligehold
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og selvom der ofte er deadlines der skal nås, forsøger vi altid at hjælpe hinanden på tværs af fagene, da mange mennesker er afhængige af vores arbejde.

Om dig
Du har en relevant, faglig eller videregående teknisk uddannelse som fx maskinmester.

Du kan selvstændigt tilrettelægge og prioritere dine opgaver, sætte ting i system og evner hurtigt at sætte dig ind i nye opgaver.

Konkret forestiller vi os, at du:

  • har erfaring med teknisk drift
  • har viden om planlagt vedligehold, herunder ISO-standarder og krav til lovpligtigt vedligehold
  • har erfaring med brug af IKT-værktøjer i byggeri og drift.
  • har blik for organisation, arbejdsgange og processer
  • har særdeles gode samarbejdsevner
  • kan kommunikere klart og målrettet på dansk, både i skrift og tale
Du skal trives med en bred kontaktflade på tværs af organisatoriske og faglige skillelinjer og du skal være både initiativrig og vedholdende for at komme i mål med opgaverne.

Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen til projektleder Astrid Marie Hall, tlf. 2116 5569.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomsten med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdstid er 37 timer om ugen

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Indledningsvist vil du have arbejdssted på Hvidovre Hospital, men med tiden vil du også skulle arbejde i kortere eller længere perioder på en række andre lokationer. Dit ansættelsesområde vil være hele Region Hovedstaden.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis samt evt. andre relevante dokumenter til os via link i annoncen.

Ansøgningsfristen er d. 30. november 2021.

Vi holder samtaler løbende, så vent ikke med at søge stillingen.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Virksomhedsinformation
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400 Hillerød
Tlf:
23861500
Kontaktperson
 
Tlf:
21165569
Adresse:
3400 Hillerød
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-10-2021
Udløber:
30-11-2021
Kviknummer:
LJA-82878509
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (teknik)
Beliggenhed
Gem annonce