TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rudersdal Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-09-2020

Byggeprojektleder, Ejendomsafdelingen i Rudersdal Kommune

Om jobbet

Du skal agere som intern bygherrerådgiver, hvor du skal organisere og styre vores byggeprojekter fra tidlig planlægning til aflevering til drift. Det betyder blandt andet udbud og indgåelse af kontrakter, samarbejde med eksterne entreprenører og rådgivere og kommunikere med vores fagforvaltninger, institutionsledere, servicemedarbejdere og borgere. Du har både det samlede projektoverblik og styr på detaljer i økonomien.

En del af jobindholdet er kvalitetssikring af processer, hvor vi også arbejder med commissioning for en mere effektiv projektering, afleveringsproces og overgang til drift af bygningerne.

Du forventes at arbejde selvstændigt og vil få indflydelse på, hvordan vi som team løfter sammen, og udvikler opgaverne.

Din profil

Du har en relevant uddannelse som fx arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør og har godt styr på din byggejura. Du kan også være jurist med praktisk erfaring med udbuds- og entrepriseretten via solid erfaring med projektledelse af byggeopgaver. Du er engageret og selvstændig, men samtidig en god teamplayer. Du har gode koordineringsevner og stort overblik. Du er ansvarsbevidst og struktureret i din arbejdsform og god til kommunikation og formidling.

Du skal være indstillet på at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor det er en del af hverdagen, at rammer og vilkår for vores sager hurtigt kan ændres.

Erfaring fra lignende stilling vil være en stor fordel.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende job på en attraktiv arbejdsplads, der er præget af fællesskab. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi er motiverede af at gøre en forskel både for vores brugere, borgere, og for hinanden.

Rudersdal Ejendomme er ISO certificeret i kvalitetsledelse og arbejder generelt med høje fælles standarder.

I Rudersdal Kommune er der fokus på medarbejdertrivsel, arbejdsmiljø, kvalitet og kompetenceudvikling, og der satses på en høj grad af medarbejderindflydelse og ansvar.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt.

Om os

Ejendomsafdelingen beskæftiger 30 medarbejdere og har til opgave at have et stærkt strategisk helhedssyn på ejendomsporteføljen bestående af ca. 400 ejendomme og 400.000 m2 ejendomsareal. Afdelingen beskæftiger sig bredt med en lang række opgaver i form af nybyggeri, vedligehold, energi- vand- og varmeforbrug, rengøring, udleje af kommunale boliger og erhvervsejendomme, tilsyn med almene boliger og køb og salg af ejendomme. Medarbejderne i afdelingen spænder bredt i faglighed fra arkitekter og bygningskonstruktører til maskinmestre, ingeniører, administratorer og jurister.

Ejendomsafdelingen er en del af området Teknik og Miljø og har til huse på Rådhuset i Holte på Øverødvej 2, 2840 Holte, tæt på Holte Station og Kongevejen. Herudover består Teknik og Miljø af afdelingerne Natur, Park og Miljø, Vej og Drift.

Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Medsend gerne uddannelsesbevis.

Samtaler afholdes uge 39.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Rudersdal Kommune
Øverødvej 2
2840 Holte
Tlf:
46110000
Kontaktperson
 
Tlf:
72682213
Adresse:
2840 Holte
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-09-2020
Udløber:
20-09-2020
Kviknummer:
LJA-81011470
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (byggeri)
Beliggenhed
Lignende job
U/NORD - Milnersvej
Hillerød, Nordsjælland