TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Gem annonce

Center for Teknik og Miljø

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 09-11-2021

Byggesagsbehandler til Greve Kommune

Vi søger en byggesagsbehandler, der trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig er en god holdspiller.

Du må meget gerne have en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som byggesagsbehandler samt med byggeriets forskellige faser og problemstillinger, f.eks. fra en lignende stilling.

Om arbejdsstedet

I Greve Kommune er der gang i byggeriet med bl.a. ny boligbebyggelse, udvidelse af erhvervsområder og ny- og ombygning af enfamiliehuse. Over de næste 4 år udbygges Greve Kommune bl.a. med 300 boliger om året.

Vi har stort fokus på at effektivisere vores arbejdsgange, nedbringelse af sagsbehandlingstider og prioritering af sagerne.

Vi kan tilbyde en stilling inden for byggesagsområdet, hvor du vil indgå i byggesagsteamets daglige arbejde med byggesagsbehandling af forskellige typer byggerier. Du kommer til at arbejde i et dynamisk og fagligt stærkt team med en stor viden samt med fokus på intern vidensdeling. Der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

En af de ting dine kommende kollegaer vægter højest, er at bevare de gode relationer kollegaer imellem og de stærke kollegiale fællesskaber som kendetegner Byggesagsteamet. Vi lægger stor vægt på en god tone og respektfuld omgang med hinanden. Vi har et stærkt kollegialt sammenhold, hvor det er muligt at dele både gode og dårlige oplevelser, og hvor vi kollegaer i mellem har en humoristisk og humørfyldt hverdag.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende
  • Gerne har erfaring med byggesagsbehandling
  • Er en åben og udadvendt person
  • Er serviceminded og god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Har overblik, kan arbejde selvstændigt og prioritere mellem opgaver
  • Har flair for IT
  • Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner
  • Har kørekort til alm. personbil
Mere om os

Stillingen er placeret i byggesagsteamet, der er en del af enheden for Byg & Miljø. I byggesagsteamet er vi i øjeblikket 9 byggesagsbehandlere og 2 administrative medarbejdere til BBR, DAR samt oprettelse af byggesager. Enheden for Byg og Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 4 faglige enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Vores byggesagsbehandler varetager bl.a. følgende opgaver:

  • Byggesagsbehandling af byggeri i forhold til byggelovgivning og anden relevant lovgivning, herunder planloven, naturbeskyttelsesloven og vej- og miljølovgivningen mv.
  • Behandling af dispensationer i forhold til bygningsreglementet/byggeloven og planloven
  • Lovliggørelse af ulovligt byggeri, evt. ved udstedelse af påbud og politianmeldelse
  • Behandling af forespørgsler, forhåndsdialog, klager mv.
  • Behandling af skimmelsvampsager, og sager om sikkerhed og sundhed i ejendomme, som udlejes til vandrende arbejdstagere
  • Behandling af landzonesager
  • Sagsbehandling vedrørende udstykning og andre matrikulære forhold
  • Generel vejledning til borgere og virksomheder om muligheder i forhold til byggerier
Løn- og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. For den rette kandidat er der mulighed for et modsvarende tillæg. Arbejdstiden er 37 timer/uge og med tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Vi har flekstid, og vi har så vidt muligt fast hjemmearbejdsdag om fredagen og ellers efter aftale med nærmeste chef.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Byg & Miljøchef Michael Darmer, mida@greve.dk på tlf. 2963 7691, byggesagsbehandler Anders Ryberg Dalum på telefon 4397 3281 eller Michalla Frøkjær-Jensen på telefon 4397 9041.

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er snarest mulig og senest den 23. november 2021 kl. 12.

Samtaler: Vi holder samtaler løbende

Starttidspunkt: 1. januar 2022.

Du kan finde yderligere oplysninger om Greve Kommune på www.greve.dk


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Virksomhedsinformation
Center for Teknik og Miljø
Rådhusholmen 10, 4
2670 Greve
Tlf:
29637691
Kontaktperson
 
Tlf:
29637691
Adresse:
2670 Greve
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
09-11-2021
Udløber:
23-12-2021
Kviknummer:
LJA-82933233
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed
Lignende job
Rudersdal Kommune
Rudersdal, Storkøbenhavn
Gem annonce