TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Køge Kommune

|
Midtsjælland
|
Indrykket 12-07-2021

Byggesagsbehandler til Køge

Her i Køge er der fortsat rivende udvikling, både med opførelse af boliger og erhvervsbyggeri. Kommunen vil i mange år frem være præget af store projekter som f.eks. Køge Kyst, Køge Nord, og Køge Universitetssygehus samt byudvikling i Herfølge, Hastrup og Borup. Teknik- og miljøforvaltningen har derfor fået tilført seks ekstra årsværk, den ene til byggesagsbehandling.

Kan du se dig selv være med til realiseringen af disse projekter, samt bidrage til en høj kvalitet i den øvrige byggesagsbehandling? Så er stillingen i Køge Kommune helt sikkert noget for dig.

Som byggesagsbehandler får du ansvaret for egne sager fra start til slut, med løbende sparring med kollegaer og teamleder. Sagsbehandlere har på skift en backup funktion i forhold til telefonpasning og personlig betjening i borgerservice. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Vores forventninger til dig

Du har erfaring med byggesagsbehandling af rækkehuse, etageboliger eller butiks- og erhvervsbygninger og brænder for at bidrage til vores positive udvikling og er parat til at levere god og kompetent service.

Da en væsentlig del af byggesagsbehandling er dialog, er det væsentligt at du er god til at kommunikere, både til borgere og samarbejdspartnere. Skriv meget gerne i din ansøgning hvilke områder inden for byggesagsbehandling du har erfaring med.

Vi kan tilbyde

Stillingen er placeret i byggesagsteamet med otte andre byggesagsbehandlere tre administrative og en teamleder, og er et af fem teams i Byg & Planafdelingen.

Vi er også en ambitiøs afdeling med mange spændende udfordringer og udviklingsprojekter med stort fokus på videndeling og samarbejde. Afdelingens øvrige teams er Køb og Salg, IT/GIS, Planlægning og Grøn omstilling. Forvaltningen har adresse på Køge Rådhus, der er beliggende i centrum af Køge by med få minutters gang fra stationen med tog fra både København, Roskilde og Næstved.

Vi kan tilbyde en stilling med gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling, og en hverdag, hvor du sammen med engagerede kolleger kan gøre en forskel på et område med stor politisk bevågenhed. Det er en forudsætning, at vi hjælper hinanden, derfor lægger vi også stor vægt på godt kollegaskab, en fleksibel og omstillingsparat arbejdsform og en åben, uformel og humoristisk omgangstone.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse hurtigst muligt – og forventeligt pr. 1. oktober 2021.

Flere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte teamleder Jacob Klinck på tlf.: 2974 7192, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Besøg vores hjemmeside www.koege.dk, hvor du kan få mere at vide om kommunen og forvaltningen.

Din ansøgning

Du skal sende din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen”, vedhæft din ansøgning, CV og eventuelle referencebilag.

Vi gennemfører ansættelsessamtaler i uge 33.

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Køge Kommune
Torvet 1
4600 Køge
Kontaktperson
 
Tlf:
56672366
Adresse:
4600 Køge
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
12-07-2021
Udløber:
10-08-2021
Kviknummer:
LJA-82380371
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed