TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Silkeborg Kommune

|
Midtjylland
|
Indrykket 09-07-2021

Bygherrerådgiver/projektleder til Ejendomme

En af vores dygtige kolleger har søgt nye udfordringer, så derfor mangler vi en ny bygherrerådgiver/projektleder, som kan hjælpe os med at styre Silkeborg Kommunes byggeprojekter sikkert i mål. Det drejer sig om et bredt spænd af opgaver fra tilpasninger af eksisterende bygningsmasse til ombygning og nyopførelse af større projekter som f.eks. daginstitutioner, skoler, plejecentre, idrætshaller og kulturbygninger.

Din primære opgave bliver at varetage bygherrerollen gennem hele byggeriet som projektleder, og du skal gennemføre byggeprocessen med fokus på den optimale balance mellem kvalitet, økonomi og tid.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat snarest eller senest 1. oktober 2021.

Ejendomsstaben varetager al om-, til- og nybyggeri vedrørende kommunens ejendomme ligesom vi også varetager drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomsportefølje på ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 350 ejendomme.

Du vil blive en del af teamet ”Bygherrerådgivning”, som består af syv konstruktører og ingeniører, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, forsikring og risikostyring, køb og salg af kommunens ejendomme, teknisk service og udlejning samt rengøring. Vi arbejder målrettet på at forbedre vores arbejdsprocesser og arbejder blandt andet med LEAN og efter principperne i Facility Management.

Du har formentlig:

  • relevant erfaring fra en lignende stilling i en bygherreorganisation eller fra en privat rådgivningsvirksomhed.
  • erfaring med AB-aftaledokumenterne og planlægning og gennemførelse af udbudsprocessen.
  • flair for økonomi- og tidsstyring i større byggeprojekter.
Derudover skal du:
  • kunne arbejde selvstændigt, løsningsorienteret og proaktivt.
  • befinde dig godt i rollen som projektleder, og påtage dig ansvaret for opgavernes fremdrift.
  • være god til at samarbejde og inddrage kollegaer, brugere og øvrige interessenters input.
  • medvirke til det gode arbejdsmiljø, og have lyst til at deltage i afdelingens faglige og sociale liv.
Vi tilbyder:
  • en alsidig arbejdsdag med mange forskelligartede projekter.
  • at du kan blive del af en kompetent afdeling med et godt arbejdsmiljø.
  • faglig sparring og udvikling af dine kompetencer.
  • en uformel omgangstone på den gode måde.
  • mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Lasse Pedersen på tlf. 29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist onsdag 11. august 2021. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 20. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Silkeborg Kommune
Østergade 1
8600 Silkeborg
Tlf:
29161078
Kontaktperson
 
Adresse:
8600 Silkeborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
09-07-2021
Udløber:
11-08-2021
Kviknummer:
LJA-82368807
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed