TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aarhus Kommune

|
Østjylland
|
Indrykket 11-07-2020

Bygherrerepræsentant til gennemførelse af byggeprojekter til Børn og Unge i Aarhus

Bygherrerepræsentant til gennemførelse af byggeprojekter til børn og unge i Aarhus
 
Vi er ude efter dig, der brænder for at være med til at sikre børn og unge i Aarhus gode fysiske rammer. Du har lyst til at lede og sikre gennemførelse af vores byggerier i en spændende bygherrerolle, hvor stort ansvar og samarbejde med mange forskellige interessenter vil være en væsentlig del af din hverdag.
 
Vi søger en kollega, der primært har sine styrker i byggeriernes sidste faser, til at hjælpe os med at sikre, en fortsat udbygning og tilpasning af de fysiske rammer i høj kvalitet til undervisning, pasning og fritidstilbud.
 
Om os
Børn og Unge, Plan er en del af Børn og Unge i Aarhus Kommune. Hos os vil du få godt 20 nye engagerede, meget forskellige kolleger i Børn og Unges Planlægningsafdeling.
Vi arbejder løbende med udvikling af egne arbejdsprocesser og har fokus på nytænkning af nye fysiske rammer samt optimering og nytænkning af eksisterende fysiske rammer.
Vi analyserer og tilpasser løbende behovet for fysiske rammer til dagtilbud, skole og fritidsaktiviteter.
Vi arbejder tværfagligt og løser alle vores opgaver i samarbejde med andre - både internt og eksternt. Vi har et tæt samarbejde med de decentrale administrative- og pædagogiske ledere, teknikere og brugere.
 
Det kan vi tilbyde
Som medarbejder i Børn og Unge Planlægning får du:

  • Stor indflydelse på en meget varieret arbejdsdag
  • Ansvar for egne opgaver
  • Mulighed for at udvikle dig selv og dine kompetencer
  • Mulighed for at bidrage til afdelingens fælles udvikling
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø præget af respekt og nysgerrighed
  • Og nogle virkeligt dygtige og gode kolleger
 
Om dig
Du har en relevant uddannelse og minimum 5 års erfaring, en god forståelse for- og evne til at kommunikere på tværs af fagligheder. Du har erfaring med projekt- og/eller byggeledelse samt har kendskab til BR18, AB18, ABR18 samt tilknyttede ydelsesbeskrivelser.
Du har lyst og mod til at dele både gode og dårlige erfaringer med dine kolleger – fordi du ved at vi alle kan lære af det!
Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og styre din egen opgaveløsning, samtidig med at du er god til at inddrage andre fagligheder både internt og eksternt på de rigtige tidspunkter.
Du arbejder med øje for slutbrugerne og kan håndtere situationer hvor du sættes under pres.
Vi forestiller os at du har er ingeniør-, konstruktør- eller arkitektbaggrund, men det vigtigste er at du kan sige ja til ovenstående.
 
 
Dine opgaver
 
Du vil som bygherrerepræsentant primært løse opgaver i forbindelse med projekterings- og udførelsesfaserne af byggerierne. Du vil få ansvaret for styring af henholdsvis rådgivnings- og entreprisekontrakter samt være en vigtig brik i den fortsatte faglige udvikling af vores afdeling. Vi forventer at du har erfaring med projekt- og/eller byggeledelse samt har kendskab til BR18, AB18, ABR18 samt tilknyttede ydelsesbeskrivelser.
Du vil få en stor kontaktflade med mange forskellige interessenter som du skal kommunikere med på tværs af fagligheder.  
 
Dit arbejde vil derfor bl.a. bestå i at:
  • gennemføre bygherregranskning af projekt- og udbudsmateriale
  • sikre styring, koordinering og kvalitetssikring af kravspecifikation m.m.
  • deltage i og følge op på projektgennemgange og byggemøder efter behov
  • håndtere bygherreleverancer
  • Føre bygherretilsyn
  • styre eksterne leverandører og skabe fremdrift i samspil med flere interessenter
  • styre projekter i forhold til økonomi, tid og kvalitet.
  • Sikre en smidig og god overdragelse fra byggeri til drifts- og pædagogisk personale
  • Samt at deltage i forskellige større og mindre ad hoc opgaver og projekter i afdelingen, hvor du med din faglighed skal være med til at kvalificere afdelingen som helhed
 
 
I udvælgelsen vil vi lægge vægt på, om du:
  • har relevant uddannelse og erfaring
  • har et godt overblik og arbejder systematisk og struktureret
  • trives med både at arbejde selvstændigt og i samarbejde med kolleger og ledelse
  • har erfaring med at formidle faglig viden til andre faggrupper
  • har erfaring med/lyst til og sans for at arbejde i en politisk ledet organisation
  • har gode IT-kompetencer
 
Ansættelsesvilkår
Den ledige stilling er med tiltrædelse 1. oktober 2020.
 
Stillingen er 37 timer og aflønnes efter overenskomstforhandling med den relevante faglige organisation.

Kørekort er påkrævet.
 
Arbejdsstedet er Grøndalsvej 2, 8260 Viby J.
 
Sidste frist for ansøgning er mandag den 10. august.
 
Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag d. 20. august 2020.
Der kan evt. blive afholdt to samtaler med udvalgte kandidater. Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Sektionsleder, Henrik Rudfeld på telefon 23264872.

AnsøgningKlik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfrist: 10. august 2020

Vi forventer, at 1. samtale finder sted i torsdag d. 20. august 2020. Evt. 2. samtale vil blive i uge 35

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Aarhus Kommune
Grøndalsvej 2
8260 Viby J
Kontaktperson
 
Adresse:
8260 Viby J
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
11-07-2020
Udløber:
10-08-2020
Kviknummer:
LJA-80643889
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed
Lignende job
Skelmose ApS
Fredericia, Syd- og Sønderjylland