TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Gem annonce

Koncernservice og Koncern IT

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 17-07-2020

Bygningskonstruktør/-ingeniør til lovliggørelse af lejemål i Københavns Ejendomme & Indkøb

Er du bygningskonstruktør eller bygningsingeniør, og vil du prøve kræfter med lovliggørelse af lejemål i landets største kommune – så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en dygtig bygningskonstruktør eller -ingeniør, der kan bidrage til at Københavns Kommunes lejemål anvendes i overensstemmelse med de gældende regler på området.

Du vil få mulighed for at arbejde med mange forskelligartede og spændende bygninger, som primært huser private lejere og virksomheder. Anvendelsen af disse bygninger til private lejemål giver mange interessante udfordringer i forhold til bygningsteknik, myndighedskrav, indretning, indeklima og jura for vores lejere. Der er derfor behov for en løbende kvalitetssikring og lovliggørelse af lejemålene.

Dine opgaver med kvalitetssikring og lovliggørelse af lejemål vil bl.a. omfatte følgende:

  • Systematisk registrering af problematiske lejeforhold
  • Problemløsning af komplekse sager i forhold til myndighedskrav og anvendelse af lejemål
  • Kontakt med vores lejere og samarbejdspartnere hos myndigheder og leverandører
  • Rådgivning af lejere i forbindelse med lovliggørelse af lejemål, herunder f.eks. brandkrav
  • Ind- og udflytningssyn
Flere af bygningerne, som du vil beskæftige dig med har et vedligeholdelsesbehov eller skal tilpasses, så de lever op til de gældende regler. Du vil derfor også få mulighed for at beskæftige dig med mindre byggesager i forbindelse med klargøring af lejemålene, samt stå for eventuelle myndighedsgodkendelser.

Københavns Kommune bygger en del nye kommunale ejendomme samt helhedsrenoverer i et forsøg på at få genoprettet vores lejemål. For at sikre en god overgang til den efterfølgende drift, gør vi en stor indsats for at indtænke det vi kalder "Byggeri til Drift", og vi mener selv, at vi er blandt de førende indenfor denne proces – dette vil også blive en del af din dagligdag.

Vi kan tilbyde

  • En spændende og udfordrende stilling i en fagligt stærk enhed, som er tæt på den daglige drift
  • Dygtige og engagerede kollegaer med mange forskellige faglige baggrunde, som bidrager til et dynamisk og professionelt arbejdsmiljø
  • Et godt og tillidsbaseret arbejdsklima med en uformel tone
  • Selvstændig planlægning af opgaver og fleksible arbejdstider
Om dig
Du skal besidde den rette tekniske viden samt gerne lidt økonomisk og juridisk forståelse. Du har f.eks. en uddannelsesmæssig baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør.

Det er en del af opgaven at gennemgå byggesagsarkivet. For et kunne registrere problematiske forhold, skal du kunne sætte dig ind i arkivsystemet og finde de rigtige dokumenter blandt meget andet. Det er på denne måde, du finder den senest godkendte anvendelse, som kan holdes op mod de eksisterende forhold.

For at du kan udføre jobbet kræver det, at du har, eller kan tilegne dig, et dybdegående kendskab til reglerne. F.eks. indenfor bygningsreglement, brandloven, arbejdstilsynet og evt. fredning.

Kunden er i fokus i alle vores opgaver. Vi forventer derfor, at du er serviceminded og løsningsorienteret og kan indgå i en konstruktiv dialog med vores lejere, så vi kan opnå det gode resultatet i samarbejde med "kunden". Du formår at levere en professionel service med forståelse for kundens behov. Du er god til at lytte, forventningsafstemme og kommunikere i skrift og tale; både med kunden og dit bagland.

Du tager ansvar, er selvstændig og formår at planlægge og tilrette dine egne opgaver. Du formår også at skabe et godt og konstruktivt samarbejde med dine kolleger i enheden.

Du føler dig tilpas i et dynamisk miljø og trives i en travl hverdag med stramme deadlines. Du har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk organisation, og formår at skabe relationer på tværs af afdelinger.

Om centeret
Center for Kundeservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på afhjælpende vedligehold og skal samtidig sikre den gode kundeoplevelse for alle de kunder, der er i kontakt med Københavns Ejendomme og Indkøb.

Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme & Indkøb består af 60 engagerede og selvstændige medarbejdere, som arbejder med drift og vedligehold af kommunens bygningsmasse. Centeret er også ansvarlige for at implementere en servicestrategi på tværs af Københavns Ejendomme & Indkøb – med særligt fokus på tværfagligt samarbejde og gode kunderelationer. Vi arbejder i storrumskontor, hvilket skaber vidensdeling og et energisk arbejdsmiljø med en travl og til tider uforudsigelig hverdag.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning.
Forventet tiltrædelsesdato den 1. oktober 2020 eller hurtigst muligt.
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Kundeservice og vil referere til Kundechefen.
Københavns Ejendomme & Indkøb har til huse på Borups Alle 177, 2400 København NV – tæt på offentlig transport.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kundechef Lars Elisiussen på 2154 3394 eller tekniker Mads Christoffersen på 2977 5775.

Søg via nedenstående link senest søndag den 16. august 2020 med motiveret ansøgning og CV
Vi forventer at holde samtaler i uge 34 og 35

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Virksomhedsinformation
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf:
21543394
Kontaktperson
 
Tlf:
21543394
Adresse:
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
17-07-2020
Udløber:
16-08-2020
Kviknummer:
LJA-80683091
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed
Lignende job
Skelmose ApS
Fredericia, Syd- og Sønderjylland
Aalborg Universitet, Campus Service
Aalborg, Nordjylland
Gem annonce