TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frederiksberg Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 27-08-2021

Driftskonsulent til Frederiksberg Kommune

En af vores gode driftskonsulenter vil afprøve livet som selvstændig, og vi udbyder derfor denne spændende stilling som driftskonsulent i Frederiksberg Kommunes bygningsdriftsteam. Hovedstadens grønne hjerte søger derfor dig, der vil være med til at vedligeholde og energioptimere de kommunale bygninger på Frederiksberg. Vi søger dig der har erfaring med planlægning og eksekvering, dig der vil arbejde på tværs af fagligheder og rummer forskelligheden blandt brugerne i en kommunal ejendomsportefølje.

Vi søger en dygtig medarbejder til vores driftsteam på 12 tekniske rådgivere, som sammen sikrer koordinering og gennemførelse af energirenoveringer og vedligeholdelsesprojekter samt daglig drift og service på den kommunale ejendomsportefølje. Vi dækker både projekt-, bestiller-, controller- og udførerfunktioner. Vores samlede årlige budget for akutte og planlagte arbejder er +100 mio. kr årligt.

Som driftskonsulent får du ansvar for, at drifts- og renoveringsprojekter gennemføres til aftalt kvalitet, tid og økonomi. Du står for den overordnede planlægning og styring af projekterne i tæt dialog med rådgivere, entreprenører, brugere m.fl. Du får ansvar for skoleområdet (skoler, klubber mv.) og bliver dermed den primære kontaktperson for brugerne i ejendommene, samt vil du også få ansvar for en række projekter på andre typer ejendomme. Alt dette udfører du med den overordnede målsætning at brugerne i de kommunale ejendomme skal have den bedst mulige service.

Vi forventer, at du har en byggefaglig baggrund som f.eks. bygningskonstruktør eller ingeniør, og at du har erfaring med og/eller lyst til at arbejde med følgende:

  • Driftsprojekter, store som små.
  • Projektledelse.
  • Økonomistyring.
  • Bygningssyn.
  • Byggestyring.
  • Samarbejde med rådgivere.
  • Agere på helpdesk-henvendelser.
  • Strategisk tilgang til vedligeholdelsesdata.

Du er den der sikrer, at vi leverer den bedst mulige kvalitet inden for budgettets rammer. Du er god til at planlægge egne opgaver, men er samtidig i stand til hurtigt at prioritere og håndtere akutte opgaver som lander i afdelingen. Du er desuden initiativrig og har modet til at tage opgaver før de lander på dit bord. Struktur og orden forekommer som en naturlig del af dit arbejdsflow, og du sætter pris på løbende at forholde dig proaktivt til dokumenter, mails og lignende.

Du er en stærk kommunikator i både skrift og tale, og du formår at kommunikere til mange forskellige interessenter og niveauer. Du er god til at skabe og bevare relationer og fungerer godt i et hektisk miljø sammen med andre. Du går konstruktivt til værks når du møder modstand, og har altid projektets mål for øje.

Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads hvor du bliver en del af et engageret team med en uformel tone, godt humør og sammenhold samt høj faglighed. Vi lægger stor vægt på sparring kollegaerne imellem. Du får stor indflydelse på udformningen af din arbejdsdag, flextid, samt et udfordrende job med en bred berøringsflade og spændende opgaver i såvel omfang som art. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om NY løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Vores enhed er i kontinuerlig udvikling, med fokus på kommunikation, brugerservice og personlig effektivitet. Vi har desuden stort fokus på vedligeholdelsesdata, økonomistyring samt procesoptimering og eksekvering.

Spørgsmål og ansøgning 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Kristoffer Koch Bentzen på 2898 4369.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest onsdag d. 15. september 2021.
Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2021 eller snarest muligt.

Første runde samtaler afholdes d. 20. september 2021. Anden runde samtaler forventes afholdt d. 23. september 2021.

Ejendomsservice og Driftsenheden er en enhed under By, Kultur og Miljøområdet i Frederiksberg Kommune. Vi håndterer dagligt planlagte og akutte vedligeholdelsesopgaver på den kommunale ejendomsportefølje som er i stor variation fra klassiske palævillaer til nye moderne ejendomme. Porteføljen består af ca. 250 ejendomme fordelt på ca. 490.000 m2, bestående af alt fra skoler, daginstitutioner, biblioteker, svømmehaller, beboelsesejendomme, plejecentre mv.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Frederiksberg Kommune
Smallegade 1
2000 Frederiksberg
Kontaktperson
 
Adresse:
2000 Frederiksberg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
27-08-2021
Udløber:
15-09-2021
Kviknummer:
LJA-82577884
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed