TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Region Hovedstaden

|
Nordsjælland
|
Indrykket 03-05-2022

Fagkoordinator indenfor VVS-området

Ønsker du et spændende job, hvor du får behov for at bruge din tekniske viden og arbejde i en virksomhed i rivende udvikling? Så er du måske vores nye Fagkoordinator i Drift og Teknik 2, som omfatter Herlev, Gentofte, Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler samt dele af psykiatrien.

Om stillingen
Afdelingen Drift og Teknik 2 i CEJ søger en dygtig og engageret fagkoordinator med bred teknisk viden indenfor VVS-området til at drifte primært Bispebjerg og Frederiksberg hospitaler, men dit ansættelsesområde vil være hele Region Hovedstaden.

Som fagkoordinator får du en vigtig rolle i den daglige drift, idet du vil få en koordinerende rolle mellem håndværkerne og brugerne, hvorfor gode kommunikationsevner er et krav. Du vil skulle levere teknisk sparring i forhold til faglederne og håndværkerne, og du vil skulle være en sparringpartner for vores Plan og Byg-afdeling, og sikre kvaliteten af de store hospitalsbyggerier sammen med vores commissioning-afdeling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Sparringspartner inden for VVS, både for eksterne og interne teknikere
  • Koordinering mellem CEJ og kunderne
  • Projektleder på mindre VVS-projekter
  • Arbejde aktivt med DaluxFM ift. Opgaveløsning

Selvom koordinering bliver en stor del af hverdagen, er det er vigtigt at du selv kan trække i arbejdstøjet og løse opgaver af håndværksmæssig karakter.

Det daglige arbejde er præget af drift og vedligeholdelse af regionens ejendomme og deres tekniske installationer, herunder fejlafhjælpning inden for VVS, og arbejde med systemer som SAP (økonomi), DaluxFM (Driftsmål), SilkeborgData (Løn- og medarbejderstatistik), samt en række andre mindre systemer.

Du vil få en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer.

Du vil i samarbejde med faglederen og håndværkerne arbejde med vejledninger for vedligeholdelse og udarbejde procedurer ved akut nedbrud.

Både organisationen og teknikken forandrer sig konstant, hvilket stiller krav til stor forandringsvillighed, og en evne til at sætte sig ind i ny viden.

Om dig
Vi forestiller os, at den rette kandidat har en håndværksmæssig uddannelse indenfor faget VVS eller lignende, og har arbejdet/ eller arbejder i en koordinerende rolle inden for faget.

Derudover forventer vi, at du:

  • har interesse for og gerne bred erfaring med drift af tekniske systemer
  • har en god it-forståelse - vi har mange forskellige systemer og programmer
  • har interesse for implementering af opgaver og arbejdsgange samt beskrivelse af disse
  • er handlekraftig og kan etablere løsninger - både på egen hånd og som del af et team
  • er god til at kommunikere både på skrift og i tale
  • er glad, imødekommende og har en omgængelig personlighed
  • har kørekort til personbil kategori B
Søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling med masser af alsidige opgaver indenfor ejendoms- og hospitalsdrift.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagleder Kasper Allerup Petersen på mail: Kasper.allerup.petersen@regionh.dk eller på telefon. 51 22 06 28.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomsten med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og arbejdstiden udgør gennemsnitligt 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet vil være på matriklerne Gentofte, Herlev og Bispebjerg Hospitaler, og du refererer direkte til faglederen i Drift og Teknik 2.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis samt evt. andre relevante dokumenter til os via link i annoncen.

Ansøgningsfristen er den 20. maj 2022. Vi indkalder til samtaler løbende, så søg gerne allerede i dag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om Center for Ejendomme (CEJ)
CEJ er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, så vi sammen med regionens øvrige medarbejdere kan skaber en god oplevelse for patienterne.

I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Læs mere om CEJ på regionh.dk/cej


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400 Hillerød
Tlf:
21209050
Kontaktperson
 
Tlf:
51220628
Adresse:
3400 Hillerød
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-05-2022
Udløber:
20-05-2022
Kviknummer:
LJA-83582226
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Installation, energi og miljø
Job i virksomheden
Region Hovedstaden
Hillerød, Nordsjælland
Beliggenhed