TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

|
Midtsjælland
|
Indrykket 24-02-2021

Grafiker til kontoret for Kundekommunikation

Brænder du for grafisk design, og har du samtidig styr på hjemmesidedesign og udvikling? Kan du indgå i kravstilling og test i udvikling af en selvbetjeningsportal? Kan du jonglere mellem grafiske opgaver og omsætte det til tekniske specifikationer til udviklere? Og kan du lide at have mange bolde i luften i et arbejde med en stor berøringsflade både inden og uden for styrelsen?

Dine opgaver

Vi søger en grafiker med teknisk snilde til løbende grafisk arbejde på tværs af alle kanaler og kommunikationsplatforme. Du vil blive drivende kraft i at sikre, at alle eksisterende og kommende kommunikationselementer videreudvikles og versioneres, så de lever op til de overordnede guidelines for grafik og design. Samtidig bidrager du til at udvikle den systemmæssige understøttelse og indgår i arbejde med udviklingsteams i forbindelse med kravstilling, test og implementering af en selvbetjeningsportal til borgere og virksomheder.

Dine opgaver bliver at:

  • sikre grafisk understøttelse af adfærdsdesign til både digitale og ikke-digitale platforme
  • medvirke til at skabe gode brugeroplevelser gennem design, funktionalitet og test
  • indgå i kravstilling til den tekniske understøttelse af brugergrænsefladen på vores selvbetjeningsportal
  • deltage i udvikling, test og koordinering af informationsarkitektur på CMS-systemet (Umbraco)
  • etablere og vedligeholde overblik over indhold, datamapping, specifikationer og systemets struktur på sitemap
  • understøtte brugerrejser og brugerforståelse af det komplekse indhold gennem designelementer og -produkter.
  • sikre, at designløsning til skabeloner til forskellige brugerrejser bliver tilpasset de tekniske krav og begrænsninger
  • tage ansvar for at sikre, at vi som offentlig myndighed lever op til kravene om webtilgængelighed
  • fungere som designansvarlig for Vurderingsstyrelsens CVI til alle platforme
  • have overordnet ansvar for alle grafiske produktioner.
Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige 10 medarbejdere.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse som grafisk designer eller lignende og gerne flere års erfaring med lignende opgaver, gerne i det offentlige. Du har teknisk forståelse og dokumenteret erfaring med udvikling af hjemmesider. Ligeledes skal du kunne udvikle grafiske elementer, der indgår i en større sammenhæng af kommunikationselementer og kunne holde en grafisk linje – også på tværs af medier og kanaler.

Derudover forventer vi, at:

  • du er fortrolig med Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator og Acrobat
  • du kan arbejde med CMS-systemer (gerne Umbraco) fra udvikling over test og til implementering
  • du har erfaring med animation og måske endda video
  • du har kendskab til webtilgængelighed og de krav, det stiller til opbygning af hjemmesider
  • du trives i et omskifteligt udviklingsmiljø, hvor du samarbejder med mange fagligheder for at finde frem til den bedste løsning
  • du arbejder selvstændigt og struktureret, men indgår naturligt i samspil med andre fagligheder i skabelse af kreativ og æstetisk kunderettet kommunikation.
Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning inkl. cv og karakterbevis via linket ”Søg stillingen” senest onsdag den 10. marts 2021. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef for Kundekommunikation Stine Schmidt Raaholt på telefon 30 70 47 66 eller på mail stine.raaholt@vurdst.dk.

Vi forventer at holde samtaler i uge 10 og 11 via Microsoft Teams, og der kan indgå en logisk test og personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11 i Roskilde.

Om Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsens opgave er at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vi har et godt kollegaskab med en uformel omgangstone og vi tror på, at en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv giver motiverede og tilfredse medarbejdere.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye, engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Ny Østergade 7 - 11
4000 Roskilde
Tlf:
30704766
Kontaktperson
 
Tlf:
30704766
Adresse:
4000 Roskilde
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
24-02-2021
Udløber:
10-03-2021
Kviknummer:
LJA-81756148
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Webdesign, animation og grafik
Beliggenhed
Lignende job
Belfor Danmark A/S
Glostrup, Storkøbenhavn
Belfor Danmark A/S
Glostrup, Storkøbenhavn