TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Holbæk Kommune

|
Vestsjælland
|
Indrykket 17-12-2021

Holbæk Kommune søger byggeteknisk medarbejder (barselsvikariat)

Holbæk Kommunes FM-team søger barselsvikar som byggeteknisk medarbejder til styring af drift og vedligeholdelse på de kommunale bygninger.

I Holbæk kommune ejer vi ca. 420.000m², fordelt på 428 bygninger indenfor forskellige kerneområder. Og det er netop til en del af de ejendomme, vi søger en barselsvikar til at varetage den planlagte vedligeholdelse og få gennemført projekterne samt mindre renoveringsprojekter. Du vil primært få ansvar for kommunens administrationsbygninger, kulturhuse og idrætshaller, hvor du også vil have et tæt samarbejde med vores Asset Manager og vores drift- og vedligeholdelsespersonale.

Som medarbejder får du bl.a. ansvaret for planlægning og gennemførelse af mindre og større drift-og vedligeholdelsesprojekter, samt generel implementering af kommunens Facility Management-strategier.
Du vil blive tilknyttet FM-teamet i Drift og Data, hvor vi i dag er 8 personer.

Teamet er bygget op omkring principperne i Facility Management, med bygninger, rengøring, kantine, energi og biler. Alt sammen med fokus på at optimere kommunens ejendomsportefølje og servicere brugerne, som er vores primære kerneopgave.
Drift & Data er en af to afdelinger på kommunens driftsområde under Vækst & Bæredygtighed. Opgaverne i afdelingen spænder bredt over bl.a. Facility Management, GIS, kontraktstyring og SMART CITY projekter.
 

De primære arbejdsopgaver vil bl.a. være indenfor:

  • Planlægning og gennemførelse af vedligeholdelsesplaner
  • Projektering, myndighedsbehandling og tilsyn med projekter
  • Bestilling, herunder tilbudsindhentning og mindre udbudsprocesser
  • Budgetlægning og kontering

 

Vi forventer, at du:

  • kan stå i spidsen for projekter og træffe beslutninger
  • kan arbejde selvstændigt og i teams
  • har erfaring indenfor byggeri og forståelse for FM og digitalisering
  • er god til at kommunikere med brugere, borgere, samt interne og eksterne samarbejdspartnere
  • er vant til at navigere i IT-Systemer

Da en stor del af jobbet foregår omkring i vores kommune, er det et krav at du har kørekort (kategori B).
 

Faglig profil
Du har en faglig byggeteknisk baggrund og gerne med erfaringer indenfor gennemførelse af det planlagte vedligehold. Du skal kunne samarbejde tæt med andre afdelinger i kommunen med borgeren i fokus.

Vi bruger Dalux som Facility Management-system og har fokus på digitalisering. Det er et plus, hvis du har kendskab til KMD OPUS og eDoc eller et andet ESDH-system.
 

Generelt om stillingen
Den gennemsnitlige arbejdstid er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. marts 2022 og 1 år frem.
Arbejdsstedet er Kanalstræde 2, 4300 Holbæk.
Løn- og øvrige ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Lønnen fastsættes efter aftale med den aftaleberettigede organisation.


Vi tilbyder:

  • Et spændende job med gode kollegaer i en organisation, der har en vision om at skabe de bedst mulige rammebetingelser for kommunens borgere og virksomheder
  • En god arbejdsplads med et professionelt arbejdsklima samt en hyggelig og uformel omgangstone med 22 kollegaer

Yderligere oplysninger kan fås hos drift-bestiller, Carina Aasberg på tlf. 72 36 28 02.

Ansøgningsfristen er den 16. januar og samtalen afholdes den 19. januar.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 

Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Holbæk Kommune
Kanalstræde, 2
4300 Holbæk
Tlf:
72362641
Kontaktperson
 
Adresse:
4300 Holbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
17-12-2021
Udløber:
16-01-2022
Kviknummer:
LJA-83111264
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed