TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Københavns Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 24-06-2021

Koordinator til planlægning af vedligehold af bygninger i Københavns Ejendomme og Indkøb

Har du en planlægger og koordinator i maven?
Vil du bidrage til at Københavns Kommunes bygninger er sunde, sikre og miljøvenlige?
Har du lyst til at arbejde med vedligeholdelsesstrategier og have indflydelse på, hvordan vi vedligeholder vores bygninger?

Så er du måske vores nye medarbejder.

Om stillingen
I Københavns Kommune har vi en ejendomsportefølje på 2,6 mio. m2 fordelt på ca. 830 ejendomme, og et årligt vedligeholdelsesbudget på mellem 400 og 600 mio. kr. Hvert år bruger vi mange mio. kr. på gode vedligeholdelsesprojekter. Vi har samtidig en ambition om at blive endnu bedre til at få så meget som muligt ud af vores ressourcer, sikre høj kvalitet, bæredygtigt byggeri, energieffektive bygninger og skabe gode rammer for Københavns Kommunes brugere af bygningerne.

Du bliver en del af et team på fire personer, der har til opgave at lave langsigtede planer, udarbejde strategier for vedligehold og med udgangspunkt i de overordnede målsætninger at prioritere hvilke vedligeholdelsesopgaver, der skal igangsættes hvert år.

Dine opgaver
Vi igangsætter hvert år mellem 100-200 opgaver, der skal kvalificeres inden vi beslutter, at de skal udføres. Du skal planlægge, hvornår opgaverne kan udføres af hensyn til brugerne og med blik for de langsigtede planer for bygningerne. Du skal have dialog med mange forskellige personer, fx kollegaer i Københavns Ejendomme og Indkøb med høj byggefaglig viden og med kollegaer i kommunens øvrige forvaltninger, der har et blik for andre hensyn. Alt sammen noget, der skal inddrages i prioriteringerne.

Afhængig af dine erfaringer, kompetencer og interesser får du ansvar for andre af teamets opgaver, fx

  • med udgangspunkt i bygningers tilstand, tid, økonomi og brugernes behov at planlægge og prioritere vedligeholdelsesopgaver
  • at implementere kommunens miljøkrav til byggeri
  • at udarbejde strategier på delområder som fx energi, CTS, brandsikkerhed, og langsigtede vedligeholdelsesplaner for nogle af vores større ejendomskomplekser fx Kødbyen
  • at indgå i arbejdet med at evaluere kommunens styringsmodel for vedligehold, og udvikle vores strategier for prioritering og eksekvering af vedligehold
  • at implementere kommunens miljøkrav i vedligeholdelsesprojekterne
  • at videreudvikle arbejdsgange for, hvordan vi sikrer gode processer for prioritering og omprioriteringer af vedligeholdelsesopgaver
  • at bidrage til og udvikle vores vedligeholdelsesdata
  • at formidle indsats i notater, slides og udarbejde grafiske fremstillinger
  • at sikre, at vi er opdaterede på ny lovgivning og styrer efter de nationale og internationale målsætninger
Om dig
Du har en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør, geograf, miljøplanlægger eller lignende, og har lyst til at arbejde med styring, koordinering, strategisk planlægning af vedligehold i en stor, politisk styret organisation. Nyuddannede opfordres også til at søge.

Derudover er det en fordel, hvis du

  • har viden om vedligehold og renovering af bygninger
  • kan håndtere store mængder data og er fortrolig med Excel
  • har erfaring med FM-systemer
  • er god til at inddrage, og har et godt blik for, interessenterne
  • har gode formidlingsevner og kan kommunikere tværfagligt
  • trives i og bidrager til et godt og uformelt arbejdsmiljø
Om os
Stillingen er placeret i enheden Planlægning og Byggeri til Drift. Enheden har en bred opgaveportefølje med base indenfor ejendomsvedligehold, miljø-, sundhed- og sikkerhedsscreeningsprogrammer, energiindsatser, digitale afleveringer m.m. Det giver et spændende og stærkt fagligt og socialt miljø med rig mulighed for at tænke løsninger på tværs og for personlig udvikling. Enheden er en del af Center for Vedligehold, Energi og Teknik, i Københavns Ejendomme og Indkøb, som er en del af Økonomiforvaltningen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, men på sigt kan der blive mulighed for en deltidsansættelse ned til 30 timer, hvis du har et ønske om det. Løn og ansættelse efter erfaring og gældende overenskomst. Stillingen besættes hurtigst muligt. Du skal arbejde på Borups Allé i København NV.

Vil du vide mere?
Uddybende spørgsmål kan rettes til kontorchef Lina Maria Johnson 2688 4520.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. august 2021
Vi holder samtaler i uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf:
26121670
Kontaktperson
 
Tlf:
26884520
Adresse:
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
24-06-2021
Udløber:
15-08-2021
Kviknummer:
LJA-82297858
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Job i virksomheden
Københavns Kommune
København, Storkøbenhavn
Beliggenhed