TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Gem annonce

Silkeborg Kommune

|
Midtjylland
|
Indrykket 29-06-2022

Maskinmester, ingeniør, installatør til Ejendomme

Maskinmester, ingeniør, installatør eller lignende til projekter og vedligehold i Silkeborg Kommune.

Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomsportefølje på ca. 580.000 m2 efter principperne i Facility Management.

Du vil blive en del af et team, der arbejder med langsigtet vedligehold, renovering og udvikling af de kommunale ejendomme. Derudover arbejder teamet også med energiledelse, optimering af de tekniske installationer samt forbedring af indeklimaet i de kommunale bygninger.

Teamet er en del af sektionen ”Rådgivning og Vedligehold”, som kendetegnes ved, at mange fagligheder arbejder sammen – og vi understøtter hinanden i vores fælles mål. Det være sig indenfor arbejdet med at nedbringe energi- og ressourceforbrug, vælge bæredygtige og totaløkonomiske løsninger, sikre en høj kvalitet i vores byggeri og skabe gode fysiske rammer.

Arbejdsopgaver
Din arbejdsplads vil være på Silkeborg Rådhus, men dine arbejdsopgaver vil være forankret i de kommunale bygninger. Du vil indgå i et stærkt team, hvor samarbejde og faglig sparring er centrale elementer. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Fejlfinding og driftsoptimering på bygningstekniske anlæg. Din rolle vil være sparrende og rådgivende overfor driftspersonalet og vores samarbejdspartnere.
    Herunder arbejde med CTS og bygningsautomatik og løbende forbedring af vores platforme indenfor dette.
  • Gennemførelse af tekniske projekter i samarbejde med entreprenører og eksterne rådgivere.
    Herunder tilbudsindhentning, styring af tid og økonomi samt kommunikation og planlægning i samarbejde med bygningens brugere.
  • Udvikling af de faglige standarder og kvalitetsniveauet i vores bygninger, sådan at vi opnår totaløkonomiske og bæredygtige løsninger med fokus på brugernes behov.
  • Kvalitetsledelse indenfor de tekniske fag i samarbejde med dine kollegaer indenfor nybyggeri, således at vores nye bygninger lever op til vores forventninger og de formulerede krav.
  • Idriftsættelse af nye bygninger. Bl.a. med henblik på et lavt energiforbrug, et godt indeklima samt at planlagte driftsrutiner indarbejdes.
Du vil blive en del af et team med mange fagligheder – og som arbejder bredt indenfor byggeri, renovering og især driftsoptimering af de tekniske installationer i vores bygningsmasse. Der vil derfor være plads til at du kan udvikle dig selv og teamet indenfor ovenstående områder i tæt samarbejde med ledelsen. Dine arbejdsopgaver vil derfor heller ikke nødvendigvis omfatte alt ovenstående – hvorfor relevant erfaring indenfor alle områder heller ikke er forventet.
???????
Baggrund og kvalifikationer
Du har en installationsteknisk baggrund som f.eks. maskinmester, ingeniør eller lign. Du har måske erfaring med at planlægge og gennemføre installationstekniske projekter, eller måske erfaring med bygningsdrift fra en lignende organisation.

Du motiveres af at dykke ned i komplekse tekniske problemstillinger og lykkedes ved at inddrage kollager og samarbejdspartnere i din problemløsning.

Du kan lide at oversætte kompleks teknisk viden og medvirke til, at din indsigt skaber resultater og udvikling i organisationen.
???????
Konkret ser vi gerne at du:
  • Har en systematisk og struktureret tilgang til problemløsning og planlægning
  • Er uddannet enten bredt indenfor de installationstekniske fag eller har en specialiseret uddannelse indenfor VVS eller ventilation.
  • Lyst til at udvikle dig selv og kollegaerne omkring dig
Vi tilbyder:
  • En rummelig arbejdsplads med høje forventninger til kvaliteten i de ydelser vi leverer til vores samarbejdspartnere.
  • Gode kollegaer med et højt fagligt niveau – hvor de gode løsninger skabes i team-samarbejdet, og hvor den uformelle omgangstone er kendetegnende.
  • Faglig sparring og udvikling af dine kompetencer.
  • Mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag, som veksler mellem skrivebord og byggeplads, og hvor plads til fritid og familie vægtes højt – og hvor fleksibilitet ifht. hjemmearbejde er en selvfølge.
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. oktober 2022 eller snarest mulig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Lars Thygesen på tlf. 24 98 86 69. Gerne på sms, hvor jeg ringer tilbage. Dog kun begrænset i uge 27-30 pga. ferie.
 
Ansøgningsfrist mandag 15. august 2022Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag eller onsdag i uge 34.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
???????


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Virksomhedsinformation
Silkeborg Kommune
Østergade 1
8600 Silkeborg
Tlf:
24988669
Kontaktperson
 
Adresse:
8600 Silkeborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
29-06-2022
Udløber:
15-08-2022
Kviknummer:
LJA-83772251
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (teknik)
Job i virksomheden
Silkeborg Kommune
Silkeborg, Midtjylland
Beliggenhed
Gem annonce