TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frederikssund Kommune

|
Nordsjælland
|
Indrykket 07-10-2021

Medarbejdere til byggesager

Frederikssund Kommune er en stærk, bæredygtig og udviklingsorienteret kommune i Øresundsregionen. Vi er en kommune, hvor der er gang i byudviklingen og har mange interessante projekter. Frederikssund Kommune vil være kendt for sine attraktive rammer og være den foretrukne bosætningskommune for borgere, som ønsker at bo og leve i naturnære og levende byer og lokalsamfund.

Frederikssund Kommune er i stor vækst. Mange borgere og virksomheder ønsker at igangsætte byggerier, hvilket betyder, at kommunen skal give byggetilladelser i et meget større omfang. Kommunen ønsker, at borgerne og virksomhederne oplever en smidig og god sagsbehandling, derfor bliver området opnormeret med to ekstra medarbejdere til byggesagsområdet.

Brænder du for at realisere borgernes og virksomhederne byggedrømme, og for dialogen om byggesagerne? Vil du være med til at sætte dit præg på by- og sommerhusområderne? Eller brænder du for at udstykke arealer og oprette adresser? Så er du måske den medarbejder vi søger til Byg og Miljø i Frederikssund Kommune.

Dine opgaver
I byggesagsteamet arbejder vi med byggesager, adressesager, udstykning, indberetning til BBR, dispensationer fra lokalplaner og servitutter, indeklimasager, landzonesager, bygge- og beskyttelseslinjer og diverse andre ad-hoc opgaver. Afhængig af dine kompetencer og interesser, vil der være mulighed for at fordybe sig i flere af teamets opgaver.

Dine primære opgaver vil være:

  • Behandling af byggeansøgninger efter byggeloven
  • Fortolkning og administration af lokalplaner
  • Indberetning til BBR
  • Behandling af udstykningssager og adressesager
  • Opfølgning på sager
  • Behandling af lovliggørelsessager efter bygge- og planloven

Hvem er du
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, som fx ingeniør, arkitekt, bygningskonstruktør, landinspektør eller tilsvarende
  • Har grundlæggende kendskab til byggesagsområdet og plan- og byggelovgivningen
  • Gerne erfaring med byggesagsbehandling
  • Er motiveret og har en forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation
  • Kan håndtere flere sager i en travl hverdag og samtidig bevare overblikket
  • Ser muligheder fremfor begrænsninger og har en pragmatisk tilgang til løsning af opgaven
  • Er struktureret og er god til at fuldføre dine opgaver
  • Kan arbejde selvstændig og samtidig være en god holdspiller
  • Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, så det er til at forstå for andre
  • Er fortrolig med forskellige IT-systemer
  • Har kørekort

Hvem er vi
Vi kan tilbyde et alsidigt job, hvor vi hver dag har mange spændende og forskellige opgaver. Du får god mulighed for personlig og faglig udvikling. Du vil blive en del af afdelingens vagtordning, hvor vi skiftes til at tage telefonen, besvare mails og screene nye byggeansøgninger. Vi lægger vægt på høj faglighed og stort engagement. Vi er en afdeling, hvor vi hjælper hinanden og sparrer med hinanden. Vi har det godt socialt arbejdsmiljø, hvor der er plads til sjove historier og et godt grin.

Vi har fokus på sagsbehandlingstiden af byggesager og vi optimerer løbende vores arbejdsgange. Vi ønsker at give en god service af vores borgere og virksomheder uden at gå på kompromis med fagligheden.

Du bliver en del af afdelingen Byg og Miljø og vil få 18 dygtige kollegaer. Byg og Miljø er en af fire afdelinger i Center for By og Landskab. De øvrige afdelinger i centeret er Plan og Erhverv; Trafik og Vej samt Klima og Natur. I alt er vi ca. 70 medarbejdere i centeret.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er fast og på fuld tid, og ønskes besat hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Centeret for By og Landskab ligger i Slangerup, Kongensgade 18, 3550 Slangerup.

Ansøgning og oplysninger
Vi skal have din ansøgning senest den 28. oktober 2021 kl. 8.00.
Vi forventer at indkalde til samtaler den 1. november. Ansættelsessamtalerne holdes den 4. november eller 8. november 2021.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Charlotte Schleiter på telefon 20 49 01 68.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling

Tiltrædelse
01. nov 2021

Kontakt
Afdelingsleder Charlotte Schleiter på telefon 20 49 01 68.

 


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Frederikssund Kommune
Kongensgade 18
3550 Slangerup
Tlf:
47351000
Kontaktperson
 
Tlf:
-
Adresse:
3550 Slangerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-10-2021
Udløber:
28-10-2021
Kviknummer:
LJA-82774520
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed