TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Gem annonce

BHS Logistics A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 31-03-2021

PHARMA QUALITY MANAGER

SØGES TIL MARKEDSLEDER INDEN FOR PHARMA-TRANSPORT I DANMARK

BHS Logistics udvikler løbende vores transport-setup for Pharma i Europa. Pharma-branchen udvikler sig, og vi oplever fortsat øgede kvalitetskrav fra vores stigende antal Pharma-kunder, og vi søger derfor en farmakonom eller lignende med GDP - og gerne GMP - erfaring til en stilling som Pharma Quality Manager med base i vores afdeling i Hvidovre.

Du bliver en del af et travlt team med forskellige faggrupper, som i fællesskab arbejder på at sikre kvaliteten og udviklingen af vores transporter af lægemidler. Som Manager vil du have en assistent tilknyttet, således I kan komplimentere hinanden i udvikling og daglig arbejde. Du vil indgå i firmaets Pharma-lederteam og være bindeled på firmaets Pharma kvalitets-setup.

BHS er ansvarlige for at sikre, at vores transporter af lægemidler lever op til GDP, herunder krav om temperaturkontrol, dokumentation, håndtering af reklamationer, afvigelser, opfølgning på kvalitetskrav m.m.

Vi tilbyder en stilling, hvor du vil referere direkte til vores CEO, Morten Studsgaard, og får rig mulighed for at være med til at bidrage til BHS Logistics' fortsatte udvikling af Pharma-området.

Følgende opgaver bliver en del af din nye hverdag i BHS Logistcs:

  • Deltage ved audits, samt besvarelse og opfølgning af / på auditrapporter.
  • Auditere og følge op på vores kontrakttagere.
  • Håndtering af afvigelser og reklamationer.
  • Deltage i vores internationale samarbejde med vores Partnere.
  • Udfærdige instruktioner/arbejdsbeskrivelser.
  • Agere som sparringspartner for øvrige kolleger omkring GDP.
  • GDP undervisning af funktionærer i samarbejde med tilknyttet konsulent.
  • Mappinger / valideringer af benyttet materiel.
  • Bidrage med dit kendskab til TAPA certificering/sikkerhed.

Vi ser gerne, at du har følgende kvalifikationer:

  • Du er uddannet farmakonom eller lignende, og har solidt kendskab til GDP og gerne GMP.
  • Du er uddannet auditor, og har udført adskillige audits både på dansk og engelsk.
  • Du er velformuleret, og god til at kommunikere på skrift og tale på dansk og engelsk.
  • Du formår at motivere og smitte dine kollegaer med entusiasme.
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til kvalificering og validering.
  • Du har en høj arbejdsmoral, er ærlig og ansvarlig.
  • Du er særdeles kvalitetsbevidst og struktureret.
  • Du er fleksibel, og evner at bevare overblikket selv i pressede situationer.

Vi tilbyder et selvstændigt, udfordrende og afvekslende job, hvor du har stor indflydelse på udformning af jobbet. Du får rigtig gode kollegaer, hvor du vil opleve en stærk team-ånd.

Derudover tilbyder vi en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer med en lang række fordele inkluderet - heriblandt god pensionsordning, sundhedsordning og sundhedsforsikring.

Har dette vakt din interesse, så send din ansøgning og CV via nedenstående formular.

BHS Logistics er én af Danmarks førende og mest specificerede transportvirksomheder med næsten 300 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Rønne, Hvidovre, Køge, Hasselager og Odense


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Virksomhedsinformation
BHS Logistics A/S
Valseholmen 2
2650 Hvidovre
Kontaktperson
 
Tlf:
29485135
Adresse:
2650 Hvidovre
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
31-03-2021
Udløber:
18-04-2021
Kviknummer:
LJA-81901594
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (teknik)
Beliggenhed
Gem annonce