TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Syddjurs Kommune

|
Østjylland
|
Indrykket 03-09-2021

Projektleder - Bygherrerådgiver søges til Syddjurs Kommune

Arbejdssted:  Ejendomme
                           Rådhuset
                           Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flextid

Ansættelsestidspunkt: 1. november 2021 eller snarest muligt derefter.

Syddjurs Kommunes Ejendomsafdeling søger en projektleder til anlægsopgaver.
Syddjurs kommune er i udvikling og vi søger derfor en ny kollega til projektledelse af nybyggeri, om- og tilbygning af kommunens institutioner.

Vil du med ombord i en afdeling med engagerede kollegaer, hvor vi både har ansvaret for anlæg og drift og vedligehold af kommunes ejendomsportefølje. Vi har et stort fokus på inddragelse, udvikling og økonomi

Vi sikrer at byggerier bliver opført med nogle gode, tidssvarende faciliteter til brugere og borgere, samtidig med at vi har ansvar for drift og vedligehold.

Vi tilbyder et fagligt fællesskab, inspiration, hjælpsomhed og sparring samt en god stemning i afdelingen. Vi har et tæt samarbejde med kommunens andre afdelinger.

Dine kvalifikationer:

  • Du er uddannet arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller tilsvarende. Det er en fordel hvis du har erfaring i projektledelse enten som bygherrerepræsentant, bygherrerådgiver eller projektleder af større byggerier.
  • Solid erfaring med programskrivning, dialog og proces
  • Inddragelse af interessenter
  • Udbud af rådgivning
  • Stort kendskab til byggeriets almindelige betingelser og ydelsesbeskrivelser
  • Projektledelse fra idé til aflevering og overdragelse til drift
  • Økonomi, - budgettering og opfølgning
  • Du skal stå på egen faglighed og kunne navigere i kommunens andre forvaltninger
Hvad kan vi tilbyde:
  • Som ansat i Ejendomme bliver du en del af et team, der har fjorten ansatte med forskellig teknisk og administrativ baggrund.
Vi kan tilbyde et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job i en fagligt velfunderet afdeling med positive kollegaer og et godt arbejdsmiljø

I forbindelse med de erfaringer vi har fået i forbindelse med Coronanedlukningerne, er det besluttet, at hjemmearbejdsplads også en mulighed i det omfang det giver mening.???????
  • Dine hovedopgaver bliver:
    • projektledelse af nybyggeri, om- og tilbygning af kommunens institutioner.
    • Ideoplæg og budgetoverslag
 
  • Afdelingens hovedopgaver er:
    • Bygherrerådgivning, for alle kommunens områder, afdelinger og institutioner
    • Indvendig og udvendig bygningsvedligeholdelse
    • Vedligeholdelse af større tekniske anlæg
    • Vedligeholdelse af udenomsarealer
    • Ansvar for rengøring i kommunens ejendomme
    • Energioptimering og teknisk support
    • Ejendomsadministration – lejemål og forpagtningsaftaler
En stor del af drift- og vedligeholdelsesopgaver udføres i tæt samarbejde med kommunens driftsafdeling.

Vi forventer, at:
  • du både kan samarbejde og arbejde selvstændigt.
  • du har en vis robusthed i forhold til håndtering af forskellige aktører og interessenter i ide-, program- og byggefasen
Du tilbydes:
  • En spændende hverdag med varierende opgaver – teamwork i et åbent kontorlandskab med gode kollegaer – rig mulighed for tekniske udfordringer – løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Steen Daugaard Andersen på tlf. 87 53 52 72/40 30 91 10

Ansøgningsfrist: 19. september 2021

Ansættelsessamtaler: forventes at finde sted torsdag den 23. september 2021

”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
 


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Syddjurs Kommune
Lundbergsvej 2
8400 Ebeltoft
Tlf:
87535908
Kontaktperson
 
Adresse:
8400 Ebeltoft
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-09-2021
Udløber:
19-09-2021
Kviknummer:
LJA-82610452
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed