TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teknik- og Miljøafdelingen

|
Fyn
|
Indrykket 19-07-2021

Teknik- og Miljøafdelingen søger byggesagsbehandler

Vores byggesagsbehandlere har rygende travlt, vi søger derfor 1 ny medarbejder til ansættelse i byggesagsafdelingen.

Byggesagsteamet består af 11 medarbejdere, der fungerer i et uhøjtideligt men stærkt fagligt miljø med et godt kollegialt sammenhold.

Byggeteamets opgaver er behandling af byggesager, landzoneadministration, lokalplanvurderinger, brandtekniske vurderinger, sundhedsfarlige boliger og BBR. Kerneopgaven er, sammen med ansøgere, at sikre, at projekter er i overensstemmelse med bygningsreglementet og anden lovgivning. Dette sker typisk ved at vejlede og deltage i forhåndsdialoger med bygherrer og deres rådgivere, efterprøve ansøgningsmateriale samt, samarbejde internt med andre fagområder om relevante temaer (fx støj, grundvand, beskyttet natur, kulturmiljø).

Du må meget gerne have erfaring med byggesagsbehandling, men det er ikke et krav. 

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads med mange forskellige faglige udfordringer.
  • Et job, hvor du sammen med de øvrige kolleger i teamet, har store muligheder for selv at præge opgaverne.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Flextid.

Vi forventer
  • Du har en byggeteknisk uddannelse, eksempelvis bygningskonstruktør eller ingeniør.
  • Du har bred erfaring med byggesagsbehandling, gerne med virksomheder.
  • Du har gode samarbejdsevner.
  • Du er servicemindet og god til at kommunikere.
  • Du kan arbejde selvstændigt og påtage dig ansvar for opgavernes fremdrift og løsning.
  • Du er velformuleret i skrift og tale.
  • Du kan arbejde i Microsoft Office-Pakken og GIS. Det er en fordel med kendskab til KMD Structura og KMD Sag/KMD Nova.
  • Du har erfaring med offentlig forvaltning i en politisk ledet organisation.
  • Du har kørekort.

Yderligere information: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal afleveres straffeattest inden ansættelse.

Ansættelse 1. oktober 2021 eller hurtigst muligt.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved teamleder Taja Lüthje, tlf. 6333 7956 eller på mail tasl@nyborg.dk.

Ansøgningsfrist 15. august 2021
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1dbdd82e)


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Teknik- og Miljøafdelingen
Nørrevoldgade 9
5800 Nyborg
Kontaktperson
 
Tlf:
63337956
Adresse:
5800 Nyborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
19-07-2021
Udløber:
15-08-2021
Kviknummer:
LJA-82411112
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Tilsyn og sagsbehandling
Beliggenhed