TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Favrskov Kommune

|
Østjylland
|
Indrykket 27-05-2020

Tekniker til matrikulære sager og vejjura i Favrskov Kommune

Trafik og Veje har mange forskellige projekter på blokken og søger derfor en dygtig og engageret tekniker. Du kan være uddannet landinspektør, kort- og landmålingstekniker, ingeniør eller lignende – og har gerne med erfaring inden for proces- og projektstyring.

Dine opgaver
Du skal arbejde med ekspropriationer, matrikulære sager og vejjura samt bistå dine kolleger i forbindelse med anlægs- og driftsopgaver.

Favrskov Kommune er i gang med at opklassificere private fællesveje i hele kommunen. Opklassificeringsprojektet er sat i gang, men vi mangler dig, der kan køre projektet helt i mål og fortsætte arbejdet hos os efterfølgende.

Opklassificeringen af kommunens veje sker i syv etaper, hvor de første to etaper er godt i gang. Du vil i forbindelse med projektet være med i forberedelsen af politiske sager, udmøntningen og formidlingen af beslutningerne. Det kræver, at du sætter din viden om vejområdet i spil på en forståelig måde. Du vil arbejde internt i Trafik og Veje og på tværs af Teknik og Miljø.

Du skal have lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor afdelingens opgaver og ansvarsområder ofte er i fokus.

Dine kvalifikationer
Du er uddannet landinspektør eller lignende og har dokumenteret projektledererfaring, enten fra en lignende stilling i kommunalt regi eller tilsvarende erfaringer fra den private sektor.

Vi lægger vægt på, at du er god til at arbejde selvstændigt, men at du samtidig er en holdspiller, der vil være med til at dele idéer og viden med dine kolleger.

En stor del af jobbet er at være i kontakt med borgere. Det er derfor vigtigt, at du trives med at have daglig kontakt med mange forskellige mennesker og er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt.

Om arbejdspladsen
I Trafik og Veje er vi 14 kolleger, der arbejder administrativt og 9 som arbejder i driften.

I afdelingen løser vi opgaver inden for anlæg, drift og myndighedsbehandling. Vi udfører, blandt mange andre opgaver, anlægsprojekter og byggemodninger, sørger for den daglige drift af kommunens veje og grønne arealer samt arbejder med trafiksikkerhed og kollektiv trafik.

Vi arbejder løbende med at udvikle organisationen, hvorfor engagement, fleksibilitet og kreativitet i den måde, vi løser vores opgaver på, er nødvendige og værdsatte egenskaber. Omgangsformen er uhøjtidelig, og vi sætter pris på initiativ og åbenhed.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling og til besættelse pr. 1. august 2020.

Vi har flekstid.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Herudover vil der være mulighed for forhandling af tillæg efter principperne for Ny Løn.

Du får kontorarbejdsplads på Torvegade 7, 8450 Hammel.

Vil du høre mere om stillingen og arbejdet i Trafik & Veje, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Niels Chr. Laustsen på 20 35 29 41 eller chef for Trafik og Ejendomme Claus Vind Andersen på 51 22 83 36.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er søndag 14. juni 2020.

Samtale
Vi afholder jobsamtaler fredag 19. juni 2020.

Søg jobbet
Send din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Favrskov Kommune
Torvegade 7
8450 Hammel
Tlf:
89645312
Kontaktperson
 
Tlf:
-
Adresse:
8450 Hammel
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
27-05-2020
Udløber:
14-06-2020
Kviknummer:
LJA-80339421
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed
Lignende job
TERKEL PEDERSEN, RÅDGIVENDE INGENIØRER ApS
Holbæk, Vestsjælland
Peab Asfalt A/S
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland