TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Slots- og Kulturstyrelsen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-05-2022

Teknisk projektleder til drifts- og vedligeholdelsesprojekter på Danmarks flotteste ejendomsportefølje

Kunne du tænke dig et job, hvor du skal tage ansvar for planlægning og gennemførelse af tekniske udskiftninger og vedligeholdelsesprojekter?

Slots- og Kulturstyrelsen søger en teknisk projektleder, som skal varetage en bred vifte af driftsopgaver på vores tekniske installationer i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer.

Slots- og Kulturstyrelsen har ansvaret for at drive og vedligeholde Statens slotte og haver samt de bygninger, som huser Danmarks vigtigste kulturinstitutioner. Vi arbejder på at bevare og udvikle kulturarven til glæde for nuværende og kommende generationer, og det gør vi sammen i en kombination af stærke fagligheder.



Om jobbet

Du indgår som en del af Slots- og Kulturstyrelsens Center for Slotte og Haver, som er et center med ca. 130 medarbejdere, der drifter og vedligeholder en ejendomsportefølje på ca. 330.000 m² bygninger og 380 hektar haver.

Du får ansvaret, sammen med centerets tekniske driftsorganisation at identificere og gennemføre vedligeholdelsesprojekter på tværs af vores ejendomme.

Den tekniske driftsorganisation består af en driftschef og 6 medarbejdere. Centeret står selv for gennemførelse af de fleste mindre projekter. Større projekter gennemføres i samarbejde med styrelsens andre enheder og eksterne rådgivere.

Du kommer til at kommunikere bredt med rådgivere, entreprenører, kollegaer, myndigheder og frem for alt nogle engagerede brugere.

Du skal i samarbejde med kollegerne i den tekniske driftsorganisation, de bygnings- og haveansvarlige planlægge langsigtet således, at udskiftning af tekniske installationer foretages sideløbende med bygnings- og haverestaurering.

Du skal være med til at udvælge og tilrettelægge de rigtige vedligeholdelsesopgaver til udførelse.



Vi tilbyder

Vi har et ambitiøst og stærkt fagligt fælleskab og en høj grad af hjælpsomhed, sparring og god stemning mellem både chefer og medarbejdere på tværs af hele ejendomsområdet.

Ejendomsområdet består af flere centre og enheder, som samlet varetager de forskellige opgaver på vores ejendomsportefølje. Ejendomsområdet udgøres samlet af ca. 200 medarbejdere med mange forskellige fagligheder fra gartnere og ejendomsteknikkere til arkitekter og ejendomsudviklere.

Ejendomsområdet er under stadig udvikling, og vi har et ligeligt fokus på både bevaring og benyttelse af kulturarven på den ene side og løbende effektivisering af opgaver og processer på den anden side.



Om dig

Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelse f.eks. som maskinmester eller tilsvarende, og du har en del års erfaring indenfor HVAC-området gerne med mulighed for at opnå vvs-autorisation (ikke krav).

Vi forventer at du

  • har personlig gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
  • har interesse og flair inden for et fagligt spænd på tekniske anlæg – både på nyere og ældre ejendomme
  • kan gennemføre tilstandsvurdering af HVAC-installationer
  • er dygtig, dynamisk, innovativ og har et godt humør
  • har gode IT kundskaber og evt. kendskab til Dalux FM, som styrelsen anvender til tekniksyn og budgettering
  • inspirerer dine omgivelser til at reflektere, skabe gode og sunde løsninger og din etik er høj


Ansættelsesvilkår

Der er tale om en stilling på fuld tid. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Staten og den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsen.

Arbejdssted vil være Hammerichsgade i København.

Tiltrædelse pr 1. august 2022 eller snarest muligt.



Information og ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til driftschef Lars Peter Christensen, på telefon 51 81 66 57 eller mail lach@slks.dk. Du kan læse mere om Slots- og Kulturstyrelsen og ejendommene på www.slks.dk

Ansøgningen sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.slks.dk/job senest d. 6. juni 2022. Vi holder samtaler løbende.

Du bedes vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Slots- og Kulturstyrelsen
H.C. Andersens Boulevard 2
1553 København V
Tlf:
51816657
Kontaktperson
 
Tlf:
51816657
Adresse:
1553 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-05-2022
Udløber:
06-06-2022
Kviknummer:
LJA-83591033
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse (teknik)
Beliggenhed