TLjob
- jobunivers for teknikere, designere og konstruktører
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Holbæk Kommune

|
Vestsjælland
|
Indrykket 28-04-2021

Vil du være ansvarlig for bygningsdrift af daginstitutioner i Holbæk kommune, så er denne stilling noget for dig

Holbæk Kommune har ca. 420.000 m² fordelt på 428 bygninger indenfor kommunens forskellige kerneområder. Vi søger en kollega til at planlægge og effektuere vedligeholdelsesplaner og mindre renoveringsprojekter.

Du bliver en del af 8 kollegaer i Facility Management teamet i afdelingen Drift & Data. Teamet er bygget op omkring principperne i Facility Management, med bygninger, rengøring, kantine, energi og biler. Alt sammen med fokus på at optimere kommunens ejendomsportefølje og servicere brugerne, som er vores primære kerneopgave.

Du bliver primært ansvarlig for bygningsporteføljen af daginstitutioner, hvor der er et tæt samarbejde med kommunens Asset Manager og kollegaerne fra Drift og Vedligeholdelsesafdelingen. Du bliver ansvarlig for planlægning og gennemførelse af større og mindre drift- og vedligeholdelsesprojekter samt implementering af kommunens Facility Management strategier.

De primære arbejdsopgaver:

  • Planlægning og gennemførelse af vedligeholdelsesplaner
  • Projektering, myndighedsbehandling og tilsyn med projekter
  • Bestilling, herunder tilbudsindhentning og mindre udbudsprocesser
  • Budgetlægning og kontering

Vi forventer, at du:

  • kan stå i spidsen for projekter og træffe beslutninger
  • kan arbejde selvstændigt og i teams
  • har erfaring indenfor byggeri og forståelse for Facility Management og Digitalisering
  • er god til at kommunikere med brugere, borgere, samt interne og eksterne samarbejdspartnere
  • er vant til at navigere i forskellige IT-Systemer

Da en stor del af jobbet foregår rundt omkring i vores kommune, er det et krav at du har et kørekort (kategori B).

Faglig profil
Du har en byggeteknisk faglig baggrund og flere års erfaring indenfor gennemførelse af det planlagte vedligehold - særligt projektledelse, leverandør- og økonomistyring. Du skal kunne samarbejde tæt med andre afdelinger i kommunen.

Vi bruger Dalux som Facility Management-system og har fokus på digitalisering. Du vil få mulighed for at påvirke den digitale udvikling på området. Det er et plus, hvis du har kendskab til KMD OPUS og eDoc eller et andet ESDH-system.

Generelt om stillingen
Drift & Data er en af to afdelinger på kommunens driftsområde under Vækst & Bæredygtighed. Opgaverne i afdelingen spænder bredt over bl.a. Facility Management, GIS, kontraktstyring og SMART CITY projekter.
Vi tilbyder et spændende job med gode kollegaer i en organisation, der har en vision om at skabe de bedst mulige rammebetingelser for kommunens borgere og virksomheder. En god arbejdsplads med et professionelt arbejdsklima samt en hyggelig og uformel omgangstone med 22 kollegaer i afdelingen.

Den gennemsnitlige arbejdstid er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. august 2021 eller efter nærmere aftale. Arbejdsstedet er Kanalstræde 2, 4300 Holbæk.

Løn- og øvrige ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Lønnen fastsættes efter aftale med den aftaleberettigede organisation.

Der vil blive indhentet børneattest i forbindelse med ansættelsen.

Yderligere oplysninger kan fås hos afdelingsleder i Drift & Data Kim Døsing Sørensen tlf. 72 36 92 25.

Ansøgningsfristen er den 24. maj 2021.
1. samtaler afholdes den 28. maj 2021 og 2. samtaler den 7. juni 2021.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 71.000 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 

Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Alle Kan Bidrage, Uddannelse til Alle Unge, Læring og Trivsel, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Borgerservice. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.


Du må meget gerne skrive i din ansøgning, at du så jobbet på tljob.dk
Virksomhedsinformation
Holbæk Kommune
Kanalstræde 2
4300 Holbæk
Tlf:
72369225
Kontaktperson
 
Adresse:
4300 Holbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-04-2021
Udløber:
24-05-2021
Kviknummer:
LJA-82024277
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konstruktion og projektering mv.
Beliggenhed
Lignende job
PRO&CO A/S
Ikast-Brande, Midtjylland
PRO&CO A/S
Ikast-Brande, Midtjylland